備戰!!
標題好像很眼熟,
其實只是準備N4能力試罷了!
如上星期在勇大週記上留言說,
我會報考年底的N4,
前幾天上網登記了,
已經經PPS付款。
早已沒有維持每日更新,
沒有讀書時期的忙,時間還是有的,
但如果要分配時間溫書和寫BLOG,
再次回到半工讀的日子實在不想做,
所以由今天開始直到考N4前,
我會維持現在的進度不定期更新。
每月月尾的排名我會盡力維持,
另外有靈感都會寫,
至於其餘日子……
我會把它留作偷懶優先,
有閒餘才用來寫BLOG或溫日文。
當然,如有甚麼大事件,
都會提醒勇大抽空寫幾隻字的。
總之,
考試與否一切如常。
N4啊…實在沒信心呢…
我連考試範圍有什麼都不知……
事實上如果現在要再考一次N5,
我恐怕都未必合格呢!XD
我會盡量努力的,
各位,祝福我吧!^^
>> 你呢啲邊叫寫blog..
回覆刪除其實咁寫仲考腦筋呀
刪除這是自修麻?加油^^
回覆刪除有修就是自修, 沒有修就是自殺 XD
刪除其實偷懶果陣先睇得最多日文
回覆刪除你有底就係, 但我冇乜底又唔同咁講法
刪除個標題「參考」得幾好www
回覆刪除我這個山野粗人没有什麼相關知識及能力可給相助,
只能夠在這祝福閣下文運昌隆!
〈加油!〉
謝謝支持!
刪除