2011年12月16日 星期五

簡單報告akb48握手會

今晚好夜, 所以原本諗住聽日至寫
不過聽日想出個更重要既BLOG, 所以簡單寫幾句, 有乜第日再補.

六點放工即刻由港島趕去西九
去到握手會剛剛開始

然後去搵同入山同玲奈握手排隊既隊尾
可能第一次去握手會
比人數有少少嚇親

我係780號飛 .....
不過都好快
應該因為好多人攞晒兩邊飛

不過後來聽講唔少人攞左幾張飛, 變左可以握幾次
仲有人浪費左張飛要黎留念 .....
聽講有個日本人握左五次, 應該係位入山推


由於兩個成員我本身都好鍾意
所以我特登問朋友幫我翻譯幾句然後死記:

入山的:
1) チーム4が一番好き。Team 4 ga ichiban suki.
2) ちょっと遅れたけど、お誕生日おめでとう!Chotto okureta kedo, o-tanjoubi omedetou!
3) はるうにも、お誕生日おめでとうって伝えてください。Haruu ni mo, o-tanjoubi omedetou tte tsutaete kudasai.

玲奈的:
1) 研究生の中、れなっちが押しメンです。Kenkyuusei no naka, Renacchi ga oshi-men desu.
2) すぐ正規メンバーになるといいですね。Sugu seiki member ni naru to ii desu ne.


不過排我之前班學生都唔識日文
而且睇黎都係因為免費至黎吓
所以極快已經到我

我完全冇心理準備
然後見到兩位成員我突然覺得好緊張
又或者因為有好多人圍觀啦

發覺唔記得晒我死記既日文
好在我有save低左呢幾句野
臨握手前急急望一望

結果只係一人講左一句
入山係2), 玲奈係1)


因為前面好幾位都冇點同佢地講野
所以我一出聲佢地都好似有少少意想唔到

我講得比較慢, 而且一節節咁講出黎
不過佢地好留心聽
特別係玲奈, 因為我講左"研究生の中、れなっちが" 之後聽左一陣至講得出最後幾個字 XD

我相信佢地都聽得明 ^^
好開心!!


入山真係好靚女, 玲奈好可愛
同我既印象好似, 不過宜家感覺更深更好!!
有個女仔話握手既時候玲奈同佢一齊左右搖擺, 勁得意!!
宜家佢地個分別都係我T4同研究生中最鍾意既三甲之一!!!

感覺上支持Ami都係existing既akb48 fans多
反而入山同玲奈今日應該吸引左唔少新飯



才藝表演既時候我企個位係背台
所以基本上我唔係睇跳舞而係睇評判 XD

入山好多時都好多細動作地跟住跳
玲奈就比較專心睇
Ami就比較多大動作同會間中留意周圍既fans


最可惜今日冇帶相機
一張好少少既相都影唔到



(因為快寫, 所以大量口語, 唔好意思 ...)

3 則留言:

  1. 依?我都係企則邊睇才藝表演喎,不過都係專心睇擔任評判的成員。^_^入山和小玲奈真的太可愛了!!
    [amx_011回覆12/16/2011 23:06:56]話說我都係你拍照那邊!不過我未睇台灣那一隊就走了. 有可能大家見過面都未定!=]
    [版主回覆12/16/2011 21:11:38]我唔太鍾意用可愛形容入山, 佢o個種 >< 唔識形容 XD

    回覆刪除
  2. 依?我都係企則邊睇才藝表演喎,不過都係專心睇擔任評判的成員。^_^入山和小玲奈真的太可愛了!!

    回覆刪除
  3. 話說我都係你拍照那邊!不過我未睇台灣那一隊就走了. 有可能大家見過面都未定!=]

    回覆刪除