2017年5月25日 星期四

近來在車上看的東西



自從46番組的字幕版再沒有供下載後
好像沒有什麼46/48的番組節目等吸引我去看

因為我看番組通常都是在坐車的時間
看線上版本的話,數據費用受不了



結果,最近在開始看的是這個




以上


8 則留言:

  1. 看到最後,出乎意料,我笑左XD

    回覆刪除
  2. 感想是?
    樓上果位成日講都打動唔到我睇= =

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是看了幾集, 暫時沒有什麼感想

      刪除
  3. 鍾意idol的話
    二次元idol俾到既係多左私人既描寫同埋表演上既完美感覺

    記住睇晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 開左個頭, 我應該都會睇晒既 (不過唔知點叫睇晒)
      表演太完美又不一定喜歡呀

      刪除