2015年9月23日 星期三

又開學了



昨天母親說有速遞送到
因為最近都沒有敗家, 所以知道肯定是這個了




一本本的書, 代表我正式要開學了





這學期選擇了比較貼近我工作的科目

原本開初報讀LAW的時候是想讀些專業而特別一點的, 特別是刑事方面
不過經過前兩年的經驗, 太專業還是太辛苦了, 所以 ... 放棄



最後一年了 (希望是), 這次想好好的去學習, 不想只為考試而讀
所以, 今年這BLOG決定提早減少更新
(而且這裡因我寫的東西太無聊, 已經越來越少人看的了 XD)

這陣子都是隔天寫一次BLOG
以後有空和有特別的想分享時才寫吧




P.S. 

本來有件今天的自家事想分享 (OR感情舒發)
不過突然又不想寫, 也不知如何寫, 算了吧


9 則留言:

  1. >> 打blog嘅野,想打咪打,得閒咪打咯 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多時都想打, 但實在太花時間了

      刪除
  2. 努力加油!祝你學業進步。
    BLOG的話,讀到有點苦悶,便上一上水,吸吸氣喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀~
      我應該仍會不時上來吸氣的 XD

      刪除
  3. Hihi~~我都係akb飯我叫Erika 有追開你個blog
    但今次想問你有關讀書,University of London讀係咪遙距課程 本身我想報香港RDI 但見到你讀呢間感覺上好似認受性高好多 我想報Business個類 你讀既呢段時間有冇話覺得好定唔好 Thank you ya

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 讀遙距~
      其實我對呢方面冇太深入研究, 不過London U個名應該會好過RDI既U吧
      但我唔知收生要求方面有冇咩分別啦

      讀遙距其實都係睇你自己自律, 都唔好太要求佢教成點
      好唔好睇你點睇啦, 真係學到野既, 唔駛諗住可以hea讀
      (不過business係唔係都係咁我就唔清楚了)

      刪除
    2. 我最後報左hku space financial services,上網聽人講London U讀business合格率好低/.\要當full-time咁讀花好多時間,但又未必等於成果 我怕自己讀唔黎 所以報左個正常小小 thank you你

      刪除