2016年11月24日 星期四

AKB48 46thシングル「ハイテンション」劇場盤 開箱



還真的第一次收到碟是開箱, 不是開盒。。。




這裡只是一半左右



(把它們直接送去堆填區, 真的感到自己對地球很差 .... )








算了, 已經做了 .....
分享一下劇盤生寫的結果

Team A的:



Team K的:



Team B的:



Team 4的:



Team 8的:





最後是姊妹團的:







初看的時候覺得自己抽得很不錯呢

有不少自己喜歡的成員, 而且抽到朱里
又有些TOP, 印象中麻友是我抽生寫時比較有緣的大TOP



不過在看到其他朋友所抽的時候才想起
這不是總選前那單曲, 不是全48參與, 而且這次的選拔和C/W人選都很合我心意
所以抽中些喜歡的也不意外呀



現在再想, 就發現自己沒有抽到彩希久保希良等
而抽中的, 除了朱里外, 最喜歡是這兩張YURIA






不過, 當然, 生寫只是額外獎賞
這些才是重點



看到實物真有一種壯觀的感覺!
 (錢包君就有一種空虛的感覺 ... )



12 則留言:

  1. >> 無所謂啦,你視錢財如糞土...

    回覆刪除
  2. 錢呢!......晚年老去帶不走.....好好享受瞬間既喜悅。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我都要先將足夠既錢帶到晚年先呢...

      刪除
  3. 上次45th都是差不多數量,
    最後將d cd既封面同封底紙拆晒出黎keep番,
    淨係掉左d cd空殼

    回覆刪除
  4. 這只是個開始,之後你應該會繼續...

    回覆刪除
  5. 我通常會將D碟派晒俾同事,我公司好多貪小便宜嘅師奶,又豈會唔貪「免費原裝日本CD」?

    回覆刪除
  6. 想問下你買咁多係用代購服務定係自己搵海外轉運?
    因為而家8專抽選緊,我係第一次買,
    唔知道代購服務定自己搵海外轉運嘅運費平d呢?
    Thanks~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己係用jshopper做海外轉運的
      冇點比較過邊樣平d,因為我一向都只用開轉運,但我身邊都有朋友係用代購
      我估計訂得少就代購平啲,多就自己訂化算
      不過都唔太清楚

      Jshopper唔好既地方就係冇得幫手做到貨付款,一定要訂貨時比信用卡
      所以akb活動補抽時比唔到錢冇得抽

      刪除