2016年11月12日 星期六

感覺自己一次比一次瘋狂









12 則留言:

  1. >> 上帝要你滅亡, 必先使你瘋狂.....
    >> 不過, 你晤算瘋狂丫 XD

    回覆刪除
  2. 似乎抽得比我更多,沒想到你比我更狂熱,恭喜~

    回覆刪除
  3. 我宜家已經可以完美地用食花生模式睇你地瘋狂( ̄∇ ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 要將你由食花生變返比我地食花生先得

      刪除
  4. 我係咪應該講:加油吧,離瘋狂還很遠呢...XD

    回覆刪除
  5. 咁樣抽法,係代表「有米人仕」既象徵。。。
    係度誠心誠意咁恭喜你。。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁假假地都做左咁多年野, 多多少少都有既
      單身寡人, 洗錢多極有個限度

      刪除
  6. 這是指有很多annual leave 嗎xd

    回覆刪除