2012年2月1日 星期三

MUSIC STATION 片想いFinally

SKE48新single 片想いFinally 應該好多人都聽過
大家都比呢個百合單既PV內容吸引住

我就對百合冇特別興趣
我反而對跳舞興趣多D

睇過SKE上唔同節目跳
唔知點解覺得MUSIC STATION o個次特別好睇

(連中文字幕:)

http://v.youku.com/v_show/id_XMzQ3Mzk4MDQ0.html



可以因為好似有專業人士話MUSIC STATION係最專業既音樂節目
所以拍得好D

我就又不斷睇左好幾次
終於比我發現點解

原來雖然好多時上節目都係只跳兩分幾鐘版本
只有上MUSIC STATION一次個前奏係跳足

原來我係被一開始個向後跳步萌倒了 ><




木崎幾步已經完全吸引住我啦!!!!
(BTW, 大家覺唔覺CAP圖個個都唔清, 係得秦一個特別清 .... 我幾肯定佢係跳錯左 ..)

睇圖都係唔夠, 都係睇動圖先感受到!



臨唱前呢下又係好正

當然唔少得最出名既前踢啦!!
我深信48系只有SKE可以做出咁好既效果!!


由於又係太正, 所以又CUT左片 XDDD


之前聽小蝠講話CAP SKE圖最難
因為佢地跳舞動作最快

我今次感受到啦 ><
好辛苦至CAP到張跳緊而明音個樣都清楚既~




CAP張呢位我黎緊想主力了解既成員先~


最後ENDING又係好型!!
(明明我係男既, 點解對女仔型款會咁鍾意 XDDD)


秦係極少數SKE中我唔係太鍾意既成員
性格上佢超自悲 (or 謙?) 既性格我有少少反感
另外佢跳舞真係唔太得
仲要宜家我見到佢只會諗起寶塚 .....

我覺得佢個ending都係寶塚樣 .....
唔通佢唔識做其他野 ...................

但佢今次直頭排第一排 .... 唉 ... 冇法.
總之我覺得佢同SKE唔係好夾






除左跳舞
今次SKE48第一次上MUSIC STATION另一個亮點係玲奈既訪問
佢提到上MUSIC STATION每次都個送紙巾比嘉賓
算係一種有幸上呢個全國廣播節目既證明

玲奈之前有同AKB48一齊上MUSIC STATION
但佢冇張紙巾帶走
因為佢要等到係以SKE48身份
同佢SKE48既成員一齊上至一次過將紙巾帶走

呢種對SKE對身邊成員感情
我睇到覺得好感動呀 ><

大家唔好只留意AKB48
要多多支持SKE48呀!!!!!!!!

希望佢地可以有更多機會以自己SKE48既身份
而唔係連埋AKB48出席更多大型節目!!!



1 則留言:

  1. sawako應該冇跳錯,係D動作幅度太小……
    [版主回覆02/02/2012 12:56:09]咁可能我錯覺啦~ XD

    回覆刪除