2012年4月28日 星期六

再沒有小蝠一起推TEAM 4

攞有關其他blog友既野黎寫都應該係第一次

諗左好耐都唔知個BLOG應該用乜野標題
結果改左幾次就用左呢個


我諗有睇我BLOG既BLOG友基本上都會有睇小蝠既BLOG
咁應該都知小蝠去完睇HKT之後正式宣佈全面轉推啦

又如果有人留意到既話
可能會見我對佢近黎不斷寫HKT會去阻撓
會去"追打"佢, 總之就係好不滿咁

一個正常人都會話
人地推邊個轉唔轉推關你乜事
而講真, 真係唔關我事, 但點解我會咁呢?



其實我睇小蝠BLOG唔係話真係好耐
第一次睇小蝠既BLOG係search島田晴香既野時搵到
當時TEAM 4剛剛成立, 但有晴香既野都係好少
所以好難得見到有關於佢既BLOG
唔只係佢, 應該係話成個TEAM 4至係

當時對TEAM 4成員既認識只係好開始既階段
係睇小蝠既新舊BLOG慢慢咁累積落去
雖然慢慢周圍都有人開始留意同鍾意T4
但無論係認知上同感情上同小蝠比得上好似冇幾個

第一次o係小蝠度留言係T4初日公演既日子
其實一早想留言, 不過當時小蝠未upgrade YAHOO! BLOG所以留唔到
就係咁日日上去睇BLOG去留言就成為左我生活一部分
之後小蝠買年曆時問BLOG友應該買晴香定係玲奈既
結果佢都係買左PARURU同埋晴香兩位T4既

簡單黎講就係
係小蝠將我帶入T4既世界
係小蝠幫我對T4既愛慢慢成長
我推T4的既路上面
無形中當左小蝠係一個好重要既伙伴



宜家小蝠轉推了
再唔會睇到咁多有關T4既文 (其實一早已經少左 ...)
可能少左一個人為T4既事去興奮
又可能少左一個人分享佢買T4既野

雖然慢慢新認識既BLOG友中都有鍾意T4的
但始終講T4推就會諗起小蝠
宜家開始要適應過黎


某程度上, 其實我覺得話小蝠係T4推
其實更正確應該係9/10期推
加入左幾位11/12期, 可能早已經將佢對T4既愛沖淡了

最重要既係, 冇左森, T4根本唔係小蝠心目中最愛既T4
以前有空缺既時候還可以o係心入面留個位罝比佢
宜家已經完整16人
再唔可能咁樣諗了

不過我都唔知今次小蝠所指既轉推
包唔包括森 ...

不過呢d都係我自己亂諗既野
幻想人地既心態人地既想法係我性格特徵既一部分


雖然轉左推, 不過我都相信小蝠唔會對T4完全置之不理
正如之前小蝠有提過推同喜歡係唔同
我諗左一輪好似明點解
推既確實係一個你會去花時間花精力去留意佢怎至想去幫助佢
喜歡既就係喜歡
唔推唔代表你唔喜歡, 或者可能係代表再唔需要用以往既方法去喜歡佢

之前有人話小蝠係幼苗保衛隊
咁宜家佢肯轉推可能證明左T4已經上軌道
唔需要小蝠去特別保護了

呀, 呢個又係我自己諗出黎既諗法


所以, 宜家我唔會再去追打佢, 唔會去話佢
其實我冇理由將自己對T4既感情伸延到佢身上
好似唔比佢鍾意佢宜家最鍾意既HKT咁

唔 .... 講完. 好似講得有D亂, 算啦.





(當日如果唔係呢個節目, 或者我唔會開始睇小蝠既BLOG
所以除左係小蝠帶我去認識T4之外 
某程度上都係T4 帶左我去認識小蝠)


6 則留言:

  1. 小弟既小小想法:
    每個人其實都係其他人人生中既過客
    可能因為興趣,喜好而走埋一齊
    分享歡樂,開心既事情
    但係每一個人隨時間過去
    所喜歡中意既都會唔同
    難免會分道揚鑣
    都唔能夠怪邊個
    可以做既就係珍惜之前一齊傾T4既開心野
    然後繼續搵同路中人再次上路啦
    可能我之後都未必會繼續花時間係48系
    但係我會好珍惜係做飯呢段時間認識既人
    包括你同咁多位BLOG友
    興趣唔同左唔代表唔可以繼續做同路人繼續走落去既
    [版主回覆04/28/2012 23:42:38]我唔係怪邊個呀~
    不過個感覺就好似一個好朋友要離開咁既心情je ...
    發洩吓就ok
    正如我blog既message講, 其實我自己好多野都三分鐘熱度
    可能宜家鍾意既唔駛好耐都會再冇感覺

    回覆刪除
  2. 我會告訴你我首推的team是team 4嗎?
    [版主回覆04/28/2012 23:38:14]你現在告訴我了 XDD 握手~~

    回覆刪除
  3. 首先,感謝你對本人劣blog的厚愛。也讓我認真的回應一下你吧。
    其實我也不是要放棄team4,只是我的頭號目標轉移了而已。你說我其實喜歡的是9期10期只是對了一半。正確來說我是9期推。沒有森的team4我是真的有打擊到,但她離開之前還留給我們一點東西(就是有她的演唱會DVD,PSP遊戲的making之類的),那些是keep住我對team4的興趣,但這些都已經用完了。而且即使我沒有放太多期待在她回來這件事上,在team4未夠人之前,我還可以幻想一下如果她有天回來了,可以「重返」team4。但現在team4滿16人了,就連那小小的幻想空間都沒有了。
    .
    護苗這件事,如果我說自己只因為team4已經上軌道不再需要我了這種話,我是在找藉口,我不想這樣子逃避。變心是我錯了,轉推也是我為變了心這件事上想要負的責任。這個責任包括對team4和對teamH的。
    .
    很感謝team4令我認識了你和很多blog友,我感覺到我的blog開始多人看是因為team4的。
    [版主回覆04/28/2012 23:37:02]小蝠真的回應得很認真呀~
    本來我都只想說9期, 不過記得妳也喜歡檸檬, 還有小林和小玲奈, 所以寫了9/10期
    我從來不是在說小蝠轉推或變心是件錯事, 感情是不能這樣衝量的 !!
    只是好像感覺少了小蝠這個伙伴, 有點感觸而已
    話說今天EICHA找到森的東西呢~ 當年小野不在時突然有她消息也很令我很開心的~~~
    .
    呀~ 不要被我說到離愁別緒般 XDD
    而且可能有一天我也喜歡上HKT, 也不是沒可能的事

    回覆刪除
  4. 回來中...抱歉的fibre2012年4月28日 晚上10:57

    我明白...
    不過自已喜歡那個成員和別人又無關~
    [版主回覆04/28/2012 23:28:15]我明白係冇關呀~ 不過有時大家有共同喜好開心D~

    回覆刪除
  5. 小蝠甚麼的不要管他了!!我們一起推我們的Team 4吧~~
    [版主回覆04/29/2012 12:57:19]XDD 不要說到我好像要跟小蝠絕交一般~
    一齊支持Team 4~~~

    回覆刪除
  6. 短短留言:
    在下感動了 ><
    [版主回覆04/30/2012 21:04:33]有乜野令你感動???

    回覆刪除