2012年1月27日 星期五

閒談 - 用什麼方式去飯AKB

(原本今日想寫成員淺談, 未寫完, 下次先出)

人大左好似多野諗左
追偶像都咁多野諗


同以前追偶像明星比
宜家鍾意AKB好似感覺上有D唔同
但又好似冇乜分別

一樣好鍾意上網同人傾
又會買平時只係會下載既CD

生寫就冇買冇玩
因為我知我會忍唔住越買越多



今次有樣特別D既
就係去幫人完心願

上兩個月有內地網友想買TEAM 4既產品
結果我就去左官店幫佢買再寄比佢

近排就用超低價出讓左張入封比人
(當然唔係我推既成員)

都唔知咁其他好唔好
好似推人入坑咁

(雖則佢地都已經入左, 不過可能之前冇咁泥足深陷ma
始終唔係個個都識適可而止同量力而為的)



不過我覺得最特別既支持方法都係寫BLOG

可以比更多人更容易了解佢地

有了解而飯上
我覺得咁樣會比較健康


BTW, 今次內容至係我開 "幻 。想。AKB" 呢個BLOG正常諗住會寫既野
THAT'S WHY改個咁既BLOG名

沒有留言:

張貼留言