2012年1月25日 星期三

(聽後感) SKE48 8th Single - 片想いFinally

新年較忙, 冇寫BLOG幾日.
今日年初三, 同大家講句新年快樂!!
祝大家身體健康, 心想事成!!!

----------------------------------------------

今次講SKE48今日出既新碟"片想いFinally"
雖然碟未到手, 不過急不及待已經聽了偷跑 XD
因為我唔識日文, 所以聽後感純粹從音樂同感覺既角度黎講


1. 片想いFinally
チームS:大矢真那、木﨑ゆりあ、桑原みずき、須田亜香里、平松可奈子、松井珠理奈、松井玲奈、矢神久美
チームKII:小木曽汐莉、高柳明音、秦佐和子、古川愛李、松本梨奈、向田茉夏
チームE:金子栞、木本花音

中文字幕版:
http://v.youku.com/v_show/id_XMzQ1NjI2Mzg0.html
(PV內容留返我睇晒所有PV再講)

首歌仍然保留SKE一向的活力
我聽第一次已經不其然跟住個拍子搖
基本上我合埋對眼都感受到SKE好有活力跳舞既感覺
(雖然我只係睇過佢地跳呢首歌一次)

簡單黎講我極度鍾意呢首歌
而再一次SKE出新歌我都係講呢句
.... 呢首係我最鍾意既SKE既歌XDDD


2A. 今日までのこと、これからのこと
(白組)

チームS:小野晴香、中西優香、平田璃香子、松井珠理奈
チームKII:阿比留李帆、石田安奈、後藤理沙子、若林倫香
チームE:磯原杏華、柴田阿弥、山田恵里伽
研究生:斉藤真木子

帶點可愛味道的歌
唔係我口味
所以成隻碟中對呢首最冇感覺


2B. 声がかすれるくらい (紅組)
チームS:加藤るみ、木下有希子、高田志織、出口陽、松井玲奈
チームKII:佐藤聖羅、矢方美紀
チームE:上野圭澄、梅本まどか、原望奈美、間野春香、山下ゆかり

好有我平時所認識的JPOP的感覺
聽耐左都唔悶
而且有唔少我鍾意既成員 XDD


2C. 寡黙な月 (セレクション8 )
チームS:木﨑ゆりあ、松井珠理奈、松井玲奈、矢神久美
チームKII:石田安奈、小木曽汐莉、高柳明音
チームE:木本花音

聽得很舒服的感覺
有少少校園feel
都係我幾鍾意既一首



3. 今日までのこと、これからのこと
全員合唱既一首歌

聽落去都係唔錯
一首大合唱既正常感覺




始終都係最鍾意呢個封面
所以貼呢張~

有明音當然係原因 XDD
但個設計我覺得都比另外兩個好

沒有留言:

張貼留言