2012年1月28日 星期六

感想 - 平嶋夏海、米沢瑠美辞退 (另加個人承諾)




尋日已經知道出事, 諗唔到營運今次出手咁快

凌晨3點幾出聲明指兩位成員即時辭退

事件內容就唔多講
EICHA BLOG最簡單易明




米沢基本上係我一個唔太鍾意既成員
不過睇到佢連畢業都冇乜人理會
甚至有人覺得平嵨今次出事係比佢害
我又有少少可憐佢

而且事件發生期間佢身在新加坡準備公演
最後的公演當然冇出席
都唔知佢點面對同行既成員




平嵨都算係我比較鍾意既成員之一
加上佢係咪醬既好朋友
同樣係AKB48既一期生
仲係至今劇場公演出次數最多既成員

以前有人話平嵨係富二代
所以跟本唔志在AKB既工作
或者呢個都係事實
始終佢都應該享受普通人生活
所以都係返一般既學校

不過大家都知道AKB係戀愛禁止
無論呢樣野有冇道理, 應唔應該存在
作為一期生都應該好清楚
如果真係要拍拖就應該放棄AKB
取捨係人生中必須面對既事

如果因為富二代就冇所謂
隨便等到真係爆左出黎至算
咁對其他成員好唔公平
好唔負責任
當然事實係點我都唔知
我都係聽吓估吓

聽過佢男朋友都係有錢人
咁希望佢未來生活都開心啦


其實我宜家最擔心既係其他成員
特別係走廊隊成員同埋其他一期生 ...






好啦, 講另一個問題
就係多出黎既TEAM K同TEAM B位置應該由邊個頂上

好多人話光宗薰會昇上TEAM K
呢個亦係營運今次咁決絕既原因
我個人就對呢個猜測持開放態度

睇返宜家咁多研究生
光宗薰真係比較適合TEAM K形象
其他人都係比較細個
可愛樣都係適合TEAM B多D

如果營運今次冇借機強推光宗薰
咁我會想小林茉里奈昇
始終經過24TH單後佢有同前輩們合作既經驗

而TEAM B既位置
我個人選擇係伊豆田莉奈或者名取稚菜


如果有人識我就會問
點解幾個都唔係我推既研究生

原因好簡單
因為我推既應該全入TEAM 4 XDDDD
唔好比呢件事打亂我計劃!!!


講起TEAM 4
有人話可能係TEAM 4成員移去TEAM K/B
我個人就極度唔LIKE!!!!!!

TEAM 4係一個正式既TEAM
唔係什麼高級研究生
如果有將TEAM 4成員移走就破壞晒當日成立原意
更加破壞晒TEAM 4成員對TEAM既努力





所以我宜家許一個承諾
除非係一個全新既組閣
如果營運將任何TEAM 4成員移去另外三TEAM其中之一
我立即放棄推AKB48

專心全推SKE48

沒有留言:

張貼留言