2012年1月22日 星期日

第一次看直播 - AKB48 リクエストアワー セットリストベスト100 2012 - DAY 3




AKB48 REQUEST HOUR 2012

尋日我第一次去睇直播!!!!
平日要返工, 今日要團年, 所以都係得尋日有機會去睇

除左係第一次睇REQUEST HOUR
亦都係第一次有朋友一齊去既AKB48活動
因為上次握手會比人放飛機
今次終於有人一齊睇

去左九龍灣德福MCL睇
開始直播時第一個我認得既竟然唔係成員
而係其中一個觀眾
如果我冇認錯佢應該係上次握手會特登由日本黎位入山推
唔知有冇去睇直播既朋友見到



26-50名既歌名單同流程如下:



◆50位 マンモス (秋元才加梅田彩佳大島優子河西智美倉持明日香小林香菜佐藤夏希増田有華松原夏海宮澤佐江
石田晴香内田眞由美大家志津香田名部生来近野莉菜野中美郷)

■MC (50位メンバー ※内田除く)

◆49位 思い出以上 (平松可奈子松井珠理奈木下有希子)

◆48位 残念少女 (中塚智実渡辺麻友内田眞由美)

◆47位 口移しのチョコレート (多田愛佳柏木由紀平嶋夏海)

■MC (佐藤亜美菜佐藤すみれ佐藤夏希)

◆46位 逆転王子様 (内田眞由美峯岸みなみ中塚智実)

◆45位 狼とプライド (木崎ゆりあ矢神久美)

◆44位 MARIA (梅田彩佳増田有華河西智美)

◆43位 10年桜 (HKT48 16名=穴井千尋、今田美奈、植木南央、熊沢世莉奈、兒玉遥、古森結衣、下野由貴、菅本裕子、田中菜津美、中西智代梨、松岡菜摘、宮脇咲良、村重杏奈、本村碧唯、森保まどか、若田部遥
)

◆42位 誰かのために ~What can I do for someone?~ (小嶋陽菜指原莉乃篠田麻里子高城亜樹高橋みなみ前田敦子
板野友美大島優子峯岸みなみ宮澤佐江横山由依
柏木由紀北原里英佐藤すみれ宮崎美穂渡辺麻友)

■MC (梅田彩佳大家志津香篠田麻里子&HKT48)

◆41位 黒い天使 (藤江れいな前田敦子高城亜樹)

◆40位 夕陽を見ているか? (チーム4&伊豆田莉奈加藤玲奈小林茉里奈藤田奈那小嶋菜月)

■MC (チーム4)

◆39位 Pioneer (チームA)

◆38位 てもでもの涙 (柏木由紀松井玲奈)

■MC (柏木由紀秋元才加高橋みなみ)

◆37位 炎上路線 (指原莉乃高城亜樹)

■VTR (関根勤)

◆36位 遠距離ポスター (チームPB=多田愛佳高城亜樹前田亜美仁藤萌乃宮澤佐江柏木由紀宮崎美穂)

◆35位 少女たちよ (小嶋陽菜篠田麻里子松原夏海
秋元才加板野友美大島優子菊地あやか松井咲子横山由依
北原里英小森美果佐藤亜美菜佐藤すみれ鈴木紫帆里鈴木まりや渡辺麻友)

◆34位 愛しさのアクセル (高橋みなみ)

◆33位 大声ダイヤモンド (岩佐美咲多田愛佳大家志津香片山陽加中田ちさと仲谷明香
田名部生来中塚智実野中美郷藤江れいな宮澤佐江米沢瑠美
石田晴香小林香菜近野莉菜平嶋夏海)

◆32位 キャンディー (増田有華河西智美佐藤亜美菜)

■MC (前田亜美田名部生来大島優子平嶋夏海宮崎美穂)

◆31位 Choose me! (倉持明日香指原莉乃仲川遥香菊地あやか峯岸みなみ河西智美北原里英)

◆30位 桜の木になろう (篠田麻里子前田敦子
板野友美大島優子仁藤萌乃野中美郷藤江れいな松井咲子横山由依米沢瑠美
柏木由紀佐藤夏希鈴木紫帆里鈴木まりや近野莉菜渡辺麻友)

◆29位 オキドキ (SKE48 16名=大矢真那、小野晴香、木崎ゆりあ、木下有希子、桑原みずき、須田亜香里、平松可奈子、松井珠理奈、松井玲奈、矢神久美、
小木曽汐莉、高柳明音、秦佐和子、
金子栞、木本花音、原望奈美)

◆28位 純愛のクレッシェンド (峯岸みなみ高橋みなみ小嶋陽菜)

◆27位 君と僕の関係 (前田敦子板野友美)

■MC (
峯岸みなみ前田敦子板野友美高橋みなみ小嶋陽菜)

◆26位 初日 (多田愛佳柏木由紀片山陽加菊地あやか指原莉乃田名部生来仲川遥香中塚智実仲谷明香仁藤萌乃平嶋夏海米沢瑠美渡辺麻友
内田眞由美小森美果鈴木紫帆里)

■MC (26位メンバー)

◆EN1 それでも好きだよ (指原莉乃)

◆EN2 純情U-19 (NMB48 16名=小笠原茉由、門脇佳奈子、岸野里香、木下春奈、小谷里歩、近藤里奈、上西恵、白間美瑠、福本愛菜、山田菜々、山本彩、渡辺美優紀、
木下百花、城恵理子、矢倉楓子、與儀ケイラ)

◆EN3 ファースト・ラビット (小嶋陽菜指原莉乃篠田麻里子高城亜樹高橋みなみ前田敦子
板野友美大島優子峯岸みなみ横山由依
柏木由紀北原里英渡辺麻友
大場美奈島崎遥香山内鈴蘭) ※ドキュメンタリー映画主題歌

◆EN4 Everyday、カチューシャ (全員、メインステージ:多田愛佳、倉持明日香、小嶋陽菜、指原莉乃、篠田麻里子、高城亜樹、高橋みなみ、前田敦子、
板野友美、大島優子、菊地あやか、峯岸みなみ、宮澤佐江、横山由依、
河西智美、柏木由紀、北原里英、小森美果、佐藤すみれ、増田有華、宮崎美穂、渡辺麻友、
松井珠理奈、松井玲奈、
山本彩、渡辺美優紀)


Source: http://akb48.blog48.fc2.com/blog-entry-6066.html


對每首歌既REPORT就睇大勇BLOG
我冇咁好記性 XDDDD


先唔好理排名, 以睇表演既角度, DAY 3對我黎講係好好睇!!
1) 開場前既INTERVIEW有阿醬, 指原同咪醬. 諗唔到我第一個睇到既成員就係我首推咪醬, 大興奮!!!
2) INTERVIEW完時咪醬拍左指原個頭一下, 搞到我笑左 XD
3) 以TEAM K歌為第一首, VERY GOOD!!! 因為繼TEAM 4之後我鍾意就係TEAM K, 特別係原K.
4) 三佐藤既MC好有趣. 雖然我完全唔識日文, 但都睇得好開心. 第一二個短劇都睇得明(估得明 XD)! 平時睇番組節目有用啦!!
5) 逆転王子様, 咪醬的unit centre歌. 我看到這首歌歌名時大叫了出來, 不過我有控制自己, 有去德福睇既朋友應該冇留意到gwa~
6) 夕陽を見ているか?等了那麼久, 終於看到最愛的T4啦!!! 晴香的鏡頭不夠呀!!! 不滿!! XDDD
7) T4的MC, 開頭都是大場帶領, 不過很快晴香就按捺不住了!! XD 不過然後她好像被成員玩弄了! 我不知道什麼事呀!! 聽不懂呀!! ><
8)
関根勤的VTR. 我不知他是誰, 也不知道他說什麼, 只聽到他提過不少成員的名字. 不過咪醬是唯一一個在直播中賺到鏡頭的!! 咪醬真的是搶鏡后 XDDD
9)
愛しさのアクセル. 德福好像有幾位總長推, 所以到呢首歌時氣氛特別興奮!
10)
Choose me!我又一次叫了出來!! XDD 不單是因為咪醬, YJ中有四位都是我特別喜歡的成員, 而且歌也是很好聽!!
11)
オキドキ. 知道DAY 2有不少SKE的歌, 好驚DAY 3會冇. 好在~~ 好多人見到呢首有係好開心!! 明音真係好萌呀!!! 然後要同小蝠報告, 第二個吸引我既竟然係原望奈美 XD
12)
純愛のクレッシェンド. 對一個咪醬推黎講, 有乜野比一日三次聽到咪醬主要既歌更幸福 XDD 加上no3b既組合, 場內氣氛又一次高漲!!!
13) MC 期間阿醬兩次意圖整起咪醬條裙, 超級爆笑 XDDDD 也證明佢地兩個係好好朋友~~~
14)
初日. 少數我鍾意既TEAM B歌. 不過冇左CinDy始終係冇左d野咁 ... day 2都有SDN成員返黎唱, 點解day 3冇 ....
15) ENCORE 1 & 2 都係預期之內. ENCORE 3係DOCUMENTARY既主題曲, 竟然有三位TEAM 4成員唱!!!! 超開心!!!!
16) DOCUMENTARY 個PROMOTION VIDEO 度晴香同大場抱埋喊既畫面 >< 呀!! 個DVD一定又係超級感人 T.T

雖然只係可以睇一日, 今日既GOOGLE+直播都冇得睇 ...
不過已經係大滿足

我朋友話我好似好多MC都睇得明咁
(佢學過幾個月日文, 我就完全唔識)
我諗可能我夠投入gwa XDDD
或者睇得番組多真係會識聽D日文~~

4 則留言:

  1. 你好呀,第一次留言~~
    我也是絕對咪醬推啊!!!
    咪已經系神人既存在!!!!
    請多多指教=]

    回覆刪除
  2. 又是咪醬推呀!!! 知道有人推咪醬真係一件好開心既事~~ 多多指教!!

    回覆刪除
  3. 純粹來說個新年快樂的!
    祝你新年快樂, 心想事成!

    回覆刪除
  4. 大家都新年快樂!! 心想事成!!

    回覆刪除