2012年1月29日 星期日

我的SKE魂被喚醒了!!

印象中都好似未試到發夢夢到AKB成員
尋晚竟然夢到SKE48!!!!! XDDDD
驚唔記得, 所以快快手手寫低先~~~

睇黎我心入面既SKE魂終於被喚醒了!!!!



內容大致上係咁
大約就係一班朋友去一個類似博物館既地方
然後大家各自完成一個task
當時至望到我d friend包括左花音同玲奈 (竟然唔係我最推既成員!!!)

之後早完成既就上樓上去另一個館
唔記得叫乜野, 不過個名就一定同內容無關
因為入到去有d恐怖 ...

之後又唔記得點解我地要求救
咁就從電腦召喚救兵 (!?)

邊個? 就係Churi 啦!!!
又一次證明左明音係我SKE最愛!!! XDDDDDD


跟住個夢既發展就係 ........





我比個電話整醒左 ..
連明音個樣我都仲未見到 ><


沒有留言:

張貼留言