2012年3月19日 星期一

【「活力日本展IN香港」AKB演唱會參演成員決定!】

AKB48演唱會(共2場)
3月26日(一)晚上8時~(約1小時)、3月27日(二)晚上7時30分~(約1小時)

【「活力日本展IN香港」AKB演唱會參演成員決定!】
被委任為「活力日本」啦啦隊的頂尖偶像組合AKB48,參演這次「活力日本展IN香港」AKB演唱會的成員決定!三位人氣成員。前田敦子、仲川遥香、増田有華將來港為各位高歌熱舞。
大家拭目以待她們怎樣把東瀛青春「活力」發揮出來吧!

※要觀賞此節目,必須登記門票。本節目內容門票已經換罄,敬請留意。
※參演成員有可能變更,而不作事前通知。

有はるごん呀!!!!!!!!!!!!!!!! ><
開心死了!!!!!!!!!!
有得聽有華唱歌 ><
又係開心死了!!!!!!!!
其他人讓你們既視線專注阿醬身上啦
留返另外兩個比我 !!!! XDDDDDD

9 則留言:

  1. 居然敦子有份來港!!!!! 唉...叫我這些換不到票的敦飯太悔恨了...
    [版主回覆03/20/2012 00:14:34]唔知官店會唔會安排到其他活動呢?

    回覆刪除
  2. 居然敦子有份來港!!!!! 唉...叫我這些換不到票的敦飯太悔恨了...

    回覆刪除
  3. 唔知官店會唔會安排到其他活動呢?

    回覆刪除
  4. ゆったん
    搶不到票SAD
    [版主回覆03/20/2012 21:50:58]開CON >< 我都在希望呀!!! AKB也好~ SKE也好呀~~~
    [DRAGON回覆03/20/2012 16:58:29]唯有希望遲係HK開CON啦
    [版主回覆03/20/2012 00:24:38]冇法啦, 可遇不可求

    回覆刪除
  5. ゆったん
    搶不到票SAD

    回覆刪除
  6. 雖然大勇兄可能收到風, 但都要留個言給他!
    [amx_011回覆03/20/2012 23:03:37]點都好, 好好享受個SHOW, 影多O的相. (大勇兄唔去得, 你幫佢影多O的相啦要 HOHO...)
    [版主回覆03/20/2012 21:53:04]我也是因為大勇哥認識多了很多東西~
    我想應該不會唱STARGAZER的
    [amx_011回覆03/20/2012 01:31:57]因為佢個BLOG, 所以我先知多好多AKB的事情. 亦識到好多AKB的飯.
    咁大件事, 點能夠唔通知佢呢?EICHA的唔通知了. 因為上次佢話過唔肯定是否攞到飛......
    有得聽有華唱, 你就好啦. 不過呢O的真係可遇不可求, 當日玩得開心O的啦.
    順便一提, 如果有華有唱新版STARGAZER, 記得回來報告好唔好聽!
    [版主回覆03/20/2012 01:23:49]你真係有佢心~~

    回覆刪除
  7. 雖然大勇兄可能收到風, 但都要留個言給他!

    回覆刪除
  8. 開CON >< 我都在希望呀!!! AKB也好~ SKE也好呀~~~

    回覆刪除
  9. 點都好, 好好享受個SHOW, 影多O的相. (大勇兄唔去得, 你幫佢影多O的相啦要 HOHO...)

    回覆刪除