2014年7月7日 星期一

就即係咁。。


如果你問我,白間美瑠係唔係好靚
我。。我。。。我會答。。答你。。。





唔。唔。。。。唔係。。。



只不過佢又真係好吸引。。唔知點解



有時見到佢啲得意樣就會令我開心笑


有時定定眼咁個眼神又真係殺死人


另外仲有一種好親切友善既感覺


望住佢對眼嘅話好似有少少緊張緊張嘅感覺


如果你問我係唔係推佢,我又覺得唔算係喎


唔。。。其實你寫呢篇BLOG為咩呢。。。?







冇呀~突然諗起佢最大特點係女大十八變而已~






(喂喂~做咩貼我啲舊圖出黎呀~~)


無聊完畢~



10 則留言:

  1. 很久以前看「 なにわなでしこ」已經對白間有好感,
    白間有一種特別的魅力,令唔推佢既人,都會好想見到佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這魅力吸引了莉利兄來留言就夠厲害了!!

      刪除
  2. >> 白間真係越大越靚......( 佢只係16歲 )
    >> 強烈抗議你想毒害人 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全沒有毒人的意圖,更沒有害人的意圖~

      刪除
  3. 幻兄在宣示主權www

    這場白間之戰精彩啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 貼幾張圖而已,怎算是宣示主權呀

      刪除
  4. 不用這麼快宣示主權吧!XD

    回覆刪除
  5. 幻兄不知有否見到我係whatsapp組果句^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指白間睇得上眼,還是指擦鞋? XDD

      刪除